Subject: FW: Kangru liiklussõlme põhiprojekti osas arvamuse küsimine
From: "Priit Poks" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Silikaat üldmeil <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 09:01:03 +0300

Tere

Tänud kirja eest.

Kirjale vastamiseks ja läbitöötamiseks on   jäetud  vaid    8 tööpäeva,
kuna  laste koolivaheaeg siis ka puhkuste periood  käsil -  paluks   15
päeva  võrra  seda  tähtaega  pikendada.

Enne kirjale  vastamist sooviks tagasisidet   allolevatele  punktidele:

1.	Kas Silikaat As-le tekib ka seoses  võimaliku  võõrandamisega
mingeid lisakohustusi?
2.	Kas Silikaat As-le tekib  seoses    planeeritava  võõrandamisega
kitsendusi  tööde teostamisel  antud piirkonnas?
3.	Kas  ja mis osas plaanitav  võõrandamine  hõlmab ka
naaberkinnistuid?
4.	 Alusplaanil on  tausinfo kõik  hallina pole-  võimalik eristada
varemprojekteeritut( Sepast ja  Puhkimi OÜ  tööd)

Parimat

  Priit Poks

Silikaat AS

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 23, 2024 9:42:25 AM
To: Silikaat myyk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kaarel
Ilustrumm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kangru liiklussõlme põhiprojekti osas arvamuse küsimine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Kangru liiklussõlme põhiprojekti osas arvamuse küsimine

Registreerimise kuupäev: 23.04.2024

Registreerimise number: 8-1/21-239/6575-2.

NB! Dokumendile on kehtestatud juurdepääsupiirang alates 22.04.2024 kuni
22.04.2029, vastavalt AvTS § 35 lg 2 p 2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>